Kissies Tabbe!

Hej Bloggen! ANledningen till att jag skriver ett inlägg nu efter en väldigt lång tid är för att jag upptäckt något roligt!

Jag misstänker att Kissie tagit en bild då hon kysser sin BROR för att lura svenska folket att hon har pojkvän!


Om ni kollar noga på dessa bilder ser ni att hennes bror Peter är:
* Rakad på sidorna

* Mycket hår i mitten

* Piercing i högra ögonbrynet

* Inget hål i örat på höger sida!

KOLLA Noga på denna bild! Denna bild anser jag skall innehålla:
* Rakad på sidorna

* Mycket hår i mitten

* Piercing i högra ögonbrynet

* Inget hål i örat på höger sida!


Kolla på hans högra ögonbryn! där har kissie photoshopat med hudfärg över pixlarna för att dölja BLING BLINGET som peter har i ögonbrynet!

Han har heller ignet hår på sidorna, och inget hål i högra ögat!
Däremot har kissie dragit ner Peters hår så att det skall dölja Peters snagg på sidorna...

Men ni ser ju snagget tydligt ;) Längden på håret är dessutom densamma! LITE PORRIGT ÄNDÅ!! HAHA! AJA KOMMENTERA GÄRNA BLOGGEN ;) Tack för mig Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0