Ökning!

Hejsan alla besökare! Har ni saknat mig?
Det hoppas jag verkligen att ni har ;)!

Goda nyheter har jag med mig!
För det första gillar jag bloggdesignen! Men jag skall utveckla den om jag får in fler besökare ;)
För det andra så är vi uppe i ungefär 100 besökare nu (: som besöker denna blogg! SÅ DET GÅR FRAMÅT!
Tänk er! En blogg skapas en dag...
Och i denna blogg står det att man vill GÖRA SLUT på BLA Kissies KARRIÄR!
På ungefär 4 dagar är vi uppe i 100 besökare!
Detta kallar jag hat!
HAHA! Detta kallar jag äkta hat mot Kissie!

Mycket roligt tycker jag faktiskt! :)

Som sagt!! Sprid vidare bloggen via msn etc!

Jag kommer snart ge ut min mail, så ni kan maila mig om önskemål och ideer hur vi skall gå till väga för att göra slut på kissies karriär!

Tänk er!
hon lever på sitt bloggande ;)
vad skulle då hända ifall hennes blogg inte längre var så populär?

;) STÖD BLOGGEN OCH SKICKA VIDARE MINA VÄNNER!!

Tillsammans är vi starka!!
Kommentera inläggen så länge !:)
VISA att ni har ett intresse att "krossa" Kissie! ;)

// Er Bloggkrossare


acne



Kommentarer
Postat av: annasabina

BORT MED KISSIE !

2010-04-25 @ 12:16:41
Postat av: Anonym

BORT MED KISSIE !

2010-04-25 @ 12:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0