Mitt första blogginlägg!




Kära bloggläsare!

Jag är en anonym person som har ett speciellt mål med denna blogg. Jag vill krossa alla dessa bloggerskor/bloggare som tjänar kapital för sitt meningslösa skrivande.
Jag syftar såklart inte på alla bloggar just nu, utan mest på sådana som Kisses.se.
Det är egentligen hennes blogg jag mest vill krossa.
Tänk er att alla dessa bloggerskor/bloggare tjänar pengar på att skriva vad de gjort i sin vardag. Jag anser inte att de gör någon som helst nytta i samhället! De får kapital utan att gjort sig förtjänta utav det!
Detta är bedrövligt anser jag!
Sådana bloggerskor som Kissie skriver ju enbart bara en massa skit!
De berättar vad de gjort i sin vardag, jävlas med folk för att få mer besökare, trycker ner folk och skriver elaka saker!
Förtjänar kissie pengar för det hon gör?
Skall hon få pengar utan att hon gjort någon nytta i samhället?
Tänk er alla dessa städare/städerskor etc som jobbar seriöst HÄCKEN av sig för att överleva!
De gör ju iallfall någon nytta!?
Vad gör Kissie? Hon sitter på sin lilla häck framför datorn några gånger om dagen och skryter, ljuger, photoshoppar sina bilder och håller på opererar sig till någon slags misslyckad porrstjärna?
och hon får pengar för detta?
Ok om hon sökt till ett horhus, eller strippklubb och jobba där...
Men att hon får pengar för att hon skriver skit om folk som sårar och ljuger om allt...
Detta är ju en barnslig lek! hon har ju inte växt upp för fem öre?!?!
Hon får pengar för att bete sig som en 14 åring!
Villa ni att Kissies blogg skall krossas och att hon aldrig mer skall få pengar för det hon gör...
då skall ni besöka denna blogg!
Jag komemr skriva metoder ni skall följa för att vi skall lyckas med detta!
ÄR ni med? DÅ sprider ni denna bloggen till folk ni känner!
först och främst behöver jag LÄSARE! får jag läsare, Då kan vi börja med spelet ;)
Vi skall göra allt för att krossa henne!
Och vi kommer LYCKAS!
STÖTTA DENNA BLOGG!
Så kommer detta att fungera!
Jag kommer dessutom att utveckla denna blogg, ju mer besökare den får!
 
// Bloggkrossaren

Kommentarer
Postat av: Hatar kissie -.-

Jag är lätt med dig!!

2010-04-18 @ 23:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0