Måndag!

Ja hejsan bloggen ;)!
det var ett tag sen ;)!?
Ja, det var det ;)

Vi har ju självklart förlorat besökare !
eftersom jag varit frånvarande på senaste!
Men nu sätter vi igång igen... Det jag mest vill är att ungefär 10 personer kommenterar detta och skriver "Jag är med".
Gör ni det, taggar jag till och gör ALLT jag kan ;) för att fixa det här! Kissie SKA BORT!!!!!


Kissie

Ser ju friskt ut? Lite mindre photoshoppning skulle uppskattas!
Nu blev ansiktet ljusare än kroppen helt plötsligt :O!
Förr var det tvärt om!! sola båda lika mkt :)


Kissie

Två extra vaginor efter operationen är ju bra att ha :D!
Det kanske är de 2 hon skyller på att hon är oskuld i :O!?


Kommentarer
Postat av: Micheliina :3

"Jag är med" :)



Men asså... jag tycker nästan att Dessie är mer störande än Kissie, haha xD

2010-05-02 @ 15:16:44
URL: http://michiiiiz.blogg.se/
Postat av: Metal

Photoshop? Kisse kladdar skit på sig själv i Paint, människa. Det vet alla, yo.

2010-05-06 @ 23:01:29
URL: http://metalchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0