Klart!

Så? vad tycks? Designen var väl ganska najjs eller? ;)
tycker jag iallfall!!

Kära läsare, jag har ett förslag!
När vi fått in en hel del läsare som stödjer denna blogg tänkte jag att vi alla skulle bestämma en hel vecka då vi ALDRIG går in på kissies blogg!! Hon förlorar då läsare och kommer hamna längre ned på topplistan!!
Vi skall få henne så långt ner på listan som möjligt!
Men detta är såklart något vi kommer att göra när denna blogg blivit väldigt väldigt KÄND!!

SPRID DENNA BLOGG läsare! SPRID DEN!
VI skall lyckas med detta! Det ska vi!!
Jag vet att ni ALLA vill!!

Kommentarer
Postat av: Pennsi

Jag är glad att ni gillaren :) <3

2010-04-19 @ 00:07:19
URL: http://typpenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0