God Natt!

God Natt alla läsare!
Vi får hoppas att bloggen kommer växa så att kissie blir sänkt till botten!
SPRID gärna bloggen eller lägg ut den på er Facebook / BDB etc

Vad som helst!
sprid den! så kommer vi ytterligare ett steg närmare kissies slut!

Jag är trött på Kissies FLAMSIGA karriär!

EN del säger att ni vill lägga ner andra bloggar också!

Ni får gärna skicka in önskemål!
Men först och främst skall Kissie ner! Lyckas vi med det... Då fortsätter vi leken ;)
Jag är ingen vanlig bloggare!
Ni funderar säkert på om jag är kille/tjej etc ;) ni får reda på vem jag egentligen är när mission is accomplished!

Jag är en bloggare som LYSSNAR på mina läsare!
NI får vara med och påverka och komma på ideer! ;)
NI ska vara en del av bloggen!
NI är de som skall hjälpa mig!
Spanar ni in bloggen och sprider den...
Är ni en del av Bloggkrossaren!


//ER Bloggkrossare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0