Design

Nu har vi fått in lite besökare, och därför skall vi utveckla denna blogg och skapa en ny bloggdesign för att fräsha upp bloggen lite. Vi skall visa att det här är en seriös blogg, och att vi skall lyckas med detta!!
Jag kommer snart att lägga upp några designförslag!
Det är ni besökare som kommer välja vilken design som vi skall använda!
Jag kommer lägga upp 3 förslag kanske! kolla in denna blogg lite då och då för att kontrollera att jag lagt upp förslagen ;)
Då börjar omröstningen!!
Alldeles strax kommer förslagen!

Kommentarer
Postat av: Evi

kolla min blogg :)

2010-04-17 @ 22:05:10
URL: http://eviiiis.blogg.se/
Postat av: kissis största fan.

LÄMNA KISSE IFREED VADHAR HON GORT ER HO N ÄR JUE HETT SOM EN STEEK PANNA ;_; LEAV KISSE ALONE :O!

Om ni har apberget så ska ni bara veta.

Jag är mr_august och ni ska lämna henne ifreed för hon har stora bröst.

2010-04-18 @ 07:54:53
Postat av: anti kissie

nej vi ska sänka henne!!!!!!

2010-04-19 @ 00:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0